Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy2019-03-26 19:26:43Elementy działań marketingowych firmy to zróżnicowane narzędzia pozwalające docierać do nowych klientów i wzmacniać wizerunek marki. Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej wlicza się w obszar najefektywniejszych narzędzi marketingowych. |
|
Szkolenia dofinansowane z KFS – jakie kursy z dofinansowaniem?2020-02-18 11:47:34Stawiaj na ciągły rozwój Swój oraz pracowników, szkolenia mogą pomóc zapewnić sukces Twojej firmie, a wykwalifikowani pracownicy to filar przedsiębiorstwa. |
|
Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo2019-04-02 14:15:43Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo dobrze rozwiniętych kompetencji w obszarze komunikacji interpersonalnej... |
|
Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach2018-05-09 18:12:14Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką. |
|
Masz pytanie odnośnie ISO 9001? W tym artykule znajdziesz odpowiedź!2014-04-03 08:18:55Konkurencja na rynku biznesowym jest ogromna. Dlatego zdobycie klientów dla istniejących, a także nowo powstających firm jest wyzwaniem. |
|
Polecane szkolenia sprzedażowe2014-01-15 11:28:43Sprzedać, aby zarobić i kupić, żeby nie stracić – tego chce każdy, kto pracuje w handlu. Rynek natomiast z roku na rok jest coraz trudniejszy, bo konkurencja daje w kość, a społeczeństwo ubożeje. |
|
Polecane szkolenia marketingowe2013-12-23 10:41:34Jak odgadnąć skryte potrzeby klienta? A jak sprawić by klient sam odczuł potrzebę posiadania naszych produktów czy usług? To zadania dla pracowników działów marketingowych. Trudne zadania, jednak bez nich nie może być mowy o skutecznej sprzedaży, a sama reklama staje się bezużyteczna. |
|
3 vouchery na szkolenie Obsługa Reklamacji2013-02-21 09:24:21Mamy dla Państwa 3 vouchery*, na szkolenie „Obsługa Reklamacji” 28.02.2013 w rewelacyjnej cenie. Możecie wziąć udział w tym szkoleniu już za 550 zł (brutto) |
|
Ruszyła specjalna strefa dla branży budowlanej2012-08-27 12:44:58Zarządzania grupami, planowanie pracy zespołu, przygotowanie projektu i wyceny budowy oraz profesjonalne wykończenia wnętrz, te i inne umiejętności są niezbędne w branży budowlanej, szczególnie teraz, gdy po Euro 2012 nie ma już śladu. |
|
Szkolenia obsługa klienta - poznaj 6 sprawdzonych programów szkoleń2011-05-23 16:37:29Szkolenia obsługa klienta - poznaj 6 sprawdzonych programów szkoleń, to propozycja wyjątkowo skutecznych szkoleń z zakresu obsługi klienta organizowanych przez na terenie całej Polski przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szkolenia reklamacje
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.